• Tilda •

tisdag/9

Kategori: Allmänt

Sitter nu med lite matte, men efter det, är jag klar för idag. Skönt! Lovar att ni ska få lite härliga höst bilder så fort jag får in bilderna i datorn. Tror att min dator är full. hur har jag lyckats??? aja med tanke på alla tiotusen bilder så är väll det inte så konstigt. Ska ta och ränsa lite. idag har väll vart ganska så vanlig. Hade hemkunskap bla... vi gjorde nån kyckling grej, det vart jätte gott, men jag hatar att arbeta med rå kyckling. usch! hellst för att man kan bli så sjuk av det. om man inte tillagar rätt bla..... Snart är det dags för middag och ikväll blir det svenska hollywood fruar ;) Jag var med emma o fiffi också nu på eftermiddagen. Vi hade tänkt att jobba lite matte, men så vart väll inte fallet riktigt;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: