• Tilda •

garderob fynd

Kategori: Allmänt

Tänk vad man kan hitta i mammas garderob! Denna fina tröja hittade jag nyss. Haha vilket fynd! skjortsen upptäckte jag ochså att jag hade nyss när jag rensade garderoben. :) Nu sitter jag i solen och njuter av det fina vädret. idag känner jag mig kanske inte helt på topp. lite ont i huvudet, trött... aja behövde iallafall ta en vilodag. Dennna vecka har jag hafft två prov som gjort att jag stressat upp en del, eller iallafall suttit varenda dag o tränat. så idag nu på förmiddagen så ska jag bara slappa innan jag sätter igång med några mattetal.
man ser ju på ett ungefär ialllafall. ;)

Kommentarer

  • Patricia♡ säger:

    Haha nce att du kunde fynda bland din mamma grejer:)

    2012-05-07 | 11:15:58
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här: