• Tilda •

bilder från skärgården...

Kategori: Allmänt

 
Hej hej! Förlåt för dålig bloggning, har ine haft nån lust liksom inte vetat vad jag ska skriva om även fast det finns massor av saker att skriva om...
Här har ni lite bilder från skärgården...
 
plockade lite blommor. 
tog första doppet! ( 13 grader !) bjuder på denna...
 mumms filibabba!
nere vid vattnet
liten outfitbild...
 
Där har ni några bilder av många.
Vad jag hade på mig på midsommar och lite midsommar bilder får nog komma imorgon, ( har inte dem inladdade i datorn)
 
Det var på en sån här liten väg som jag ställde mig på en huggorm (!)
vi går och pratar om ormar (såklart) och så stannar jag för att plocka en blomma, då hör jag de andra skrika ORRRRMMM! Jag kollar ner och vad står jag på, jo en lååång huggorm som försöker bita mig, den bet bara i skon för den nådde inte upp till benet ( ställde mig för långt fram på huvudet...) Ushhhhhhhhh
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: