• Tilda •

Justin bieber kommer till sverige!

Kategori: Allmänt

Som säker alla har hört så kommer ju Justin bieber till sverige!!!!
Jag får panik när jag tänker på att jag kanske inte får biljetter och att jag alltså är i sverige när han är i globen ! 
men det är bara att hoppas! 
Jag åker utomlans på fredag så det ska bli väldigt gött! 
tror dock att jag inte har något internet där men det får bli bloggning när jag kommer hem! 
Jag vet att jag bloggat dåligt de senaste dagarna men jag har hafft så fullt upp med allt annat.
Igår var jag intte på stan och kollade på sommar rean. Jag fick med mig två par skor från monki med mig hem
de kostade 150 kr styck (!)
kap kan man säga! 
 
denna bild får duga sålänge! ;)
 
jag ska somsagt utomlans och när biljetterna släpps så sitter hag på flyget...
vi har iallafall bett en annan försöka fixa det! 
bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: