• Tilda •

Sommarlovspaus

Kategori:

Som nu säkert har märkt så har jag tagit en sommarlovs paus eller egentligen inte, jag har vart på vift hela sommarn och jag har inte haft med mig datorn utan bara mobilen. Jag tänkte att jag kunde blogg massor från den och ge er massvis med bilder men mina bilder är visst för stora så varje gång jag försöker blogga från mobilen står det att det inte går att ladda upp bilden mm... Alltså har jag gett upp i den stunden för inte vet jag var jag ska göra de mindre... Såklart kunde jag gett er text men jag tänkte att det var roligare med bilder... Förlåt... Aja nu är sommarlovet snart slut och denna säsong ;) haha så ska ni få mer outfit bilder mm... Det sk bli roligare här eller vad tycker ni??? Haha ska försöka! Imorrn drar jag ut till skärgården igen så får se när jag kommer hem. Då ska ni få fortsättningen på Mallis bilderna! Puss o gonatt! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: