• Tilda •

måndag :*

Kategori: Allmänt

Hello!
Idag har jag haft träning och haft en vanlig dag i skolan. Det har vart dåligt med bra bilder på bloggen på senaste o det vet jag. har bloggat mycket från mobilen och när jag ska ladda upp bilder därifrån måste jag förminska dem och då blir det oskarpa. jag tänkte att jag skulle fixa en samanfattning av sommaren med bilder snart typ imorrn kanske? har så himla mycket bilder så det tar nog ett tag...
iallafall sov så gott så syns vi imorrn! :*
superbra bilder! wohoo haha not! aja. Det märks att det börjar bli höst kan man säga! imorse var det 11 grader (!) kallt brrrr. Så här såg jag ut idag, dags att ta fram jackan! 
 
 

Kommentarer

  • ▲ Hedvig Gustafsson säger:

    Sv: Tack så mycket! Jodå, den har varit bra :D

    2012-08-27 | 22:52:57
    Bloggadress: http://dtlc.blogg.se/
  • therese säger:

    Hej, nu kör jag dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

    kram /therese

    2012-08-28 | 18:34:49
    Bloggadress: http://ttessanliindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: