• Tilda •

I´m damn proud

Kategori: Allmänt

Helloj! Idag har jag vart iväg hela dagen igen! haha inte en ledig stund denna vecka. Men det är ju kul.
När  jag var i stockholm i onsdags så köpte jag ett par jeans från JC! Okej inte så konstigt tänker ni. Men för min del så är det rätt så stort ifall man ska säga så. Jag är liksom smal som en pinne. Det är inte så att jag typ inte äter någonting så jag blir smal, nej nej absolut inte.  Ni skulle se hur mycket jag äter! haha. Men jag har börjat med ett par närings drycker så nu går det uppåt på vågen ;P
iallafall så jag gick in på jc för att pröva ett par jeans där.
( det var min kompis Alva som sa att jag skulle göra det ) så jag prövade och WOILLA! eller hur är det man säger? Tack Alva!
så dåligt sitter de väll inte?
Ursäktar stökig bakrund ;)
ska nog gå och sy upp dom lite, de är lite för långa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: