• Tilda •

Good morning!

Kategori: Allmänt

Hello! jag vaknade för en stund sen ( alltså inte nu som rubriken säger) iallafall. Idag spelar tjejerna match så lycka till! :) själv ska jag inte vara med. Denna dag kommer nog bestå av läxor. Iallafall matte. Jag missade matteprovet för att jag var iväg på skidsemester. Och nu vet jag inte när jag ska göra det för våran matte lärare är i väg så vi har nån annnan. Jag sitter varenda kväll och tränar och så kommer man nästa dag o tror man ska göra det men... nej inte idag heller. ska nog jobba några tal iallafal, får se ifall det är mer läxor som dyker upp under tiden. Ifall jag får stund över så ska jag nog börja på mina skinskjorts ( hur stavas det? ) haha. Jag köpte ett par cyckelbyxor i svart metallic färg som skulle kunna se ut som fejk skin skjorts. De kostade bara 20 kr! så det är värt ett försök. Känner att jag kanske håller på att bli förskyld.. min bror är det nu. Så hoppas att jag inte får som han.
see you later! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: